O όμιλος VOYATZOGLOU, με παρουσία στην Ελλάδα και τη Ρουμανία, κατέχει από το 1992 ηγετική θέση στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στην επίπλωση καταστημάτων Retail και στον εξοπλισμό Αποθηκών και Κέντρων Διανομής με συστήματα που καλύπτουν από απλές ανάγκες αποθήκευσης έως και αυτοματοποιημένες λύσεις (Industry 4.0)
Στο πλαίσιο ενίσχυσης της ομάδας μας , η εταιρία αναζητά Γραμματία Τμήματος.
Οι βασικές αρμοδιότητες της θέσης είναι:
- Γραμματειακή υποστήριξη (διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, διαχείριση ημερήσιου/εβδομαδιαίου/μηνιαίου προγράμματος, οργάνωση νέων συναντήσεων, ραντεβού, συνεδριάσεων)
- CRM data entry
- Προετοιμασία εταιρικών meeting
- Διαχείριση αλληλογραφίας
- Διαχείριση ταξιδιών (προγραμματισμός, κρατήσεις εισιτηρίων , ξενοδοχείων κλπ)
- Επικοινωνία με πελάτες
- Παρακολούθηση και ανεφοδιασμός αναλώσιμων γραφείου
Τι αναζητούμε:
- Τίτλος σπουδών ΙΕΚ/ΑΕΙ
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel , Outlook)
- Ευχέρεια στη χρήση ERP
- Ικανότητες οργάνωσης, διαχείριση χρόνου
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ομαδικό πνεύμα
Μεταξύ άλλων προσφέρουμε:
- Εργασιακό περιβάλλον με συνέπεια, σεβασμό και αξιοκρατία
- Ιδιωτική ασφάλιση
Στείλτε Βιογραφικό Σημείωμα αναγράφοντας οπωσδήποτε τον κωδικό της αγγελίας (PA1224)
Στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα κάνοντας κλικ εδώ.