Συνέντευξη στη Β. Κουρλιμπίνη
- Ο όμιλος VOYATZOGLOU προσφέρει πλέον και λύσεις αυτοματοποίησης για αποθηκευτικές μονάδες. Πότε και πώς ξεκίνησε η νέα αυτή δραστηριότητα;
Ο Όμιλος VOYATZOGLOU με παρουσία στην Ελλάδα και τη Ρουμανία αποτελεί σήμερα έναν ολοκληρωμένο Solution Provider συστημάτων Material Handling για τη σύγχρονη αποθήκη, διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στην τεχνολογία που άπτεται της αποθήκευσης και διακίνησης εμπορευμάτων.
Ο Όμιλος ξεκίνησε την πορεία του το 1992, και το όνομα του είναι συνυφασμένο με την τεχνολογική πρόοδο του ραφιού βρίσκοντας εφαρμογή τόσο στο χώρο του Retail όσο και στο χώρο της Αποθήκης.
Γνωστές εταιρίες στο χώρο του Retail οι οποίες από το ξεκίνημα τους έως και σήμερα εμπιστεύονται τον Όμιλο για τον εξοπλισμό τους σε θέματα σχεδιασμού, επίπλωσης, και σήμανσης των καταστημάτων τους, δείχνουν την ίδια εμπιστοσύνη για να ικανοποιήσουν και τις ανάγκες των αποθηκών τους, και πολλές φορές με σύνθετες απαιτήσεις σε θέματα βελτιστοποίησης της διαχείρισης των αποθεμάτων τους. Σε αυτό το σημείο σημαντικό ρόλο παίζει το πελατοκεντρικό μας σύστημα account & "project management”, δηλαδή η δυνατότητα του πελάτη να συνομιλεί με έναν μόνο υπεύθυνο που "χρεώνεται" το σύνολο των αναγκών του.
Έχοντας μακρόχρονη παρουσία στον τομέα του εξοπλισμού αποθηκών και των Logistics με την ευρύτερη έννοια, η εταιρία αντελήφθη εγκαίρως την αυξανόμενη ανάγκη για αυτοματοποιημένες λύσεις. Σήμερα οι ρομποτικές λύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα επηρεάζουν σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις προσδίδοντας ένα σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
O Όμιλος VOYATZOGLOU στην προσπάθεια του να είναι πάντα πρωτοπόρος των εξελίξεων στην ελληνική αγορά, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, έχει επενδύσει σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό και σε νέες τεχνολογίες αναπτύσσοντας στρατηγικές συνεργασίες με γνωστούς Διεθνείς Οίκους, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις για κάθε τύπο αποθήκης όπως Αποθήκες Παραγωγής, Logistic Centers, Εταιρίες Διανομής, Omnichannel εφαρμογές, αποθήκες Retailing food & nonfood.
- Ποια είναι η μέχρι τώρα ανταπόκριση;
Σίγουρα η ανταπόκριση είναι θετική και η επένδυση που έγινε και συνεχίζει να γίνεται έχει μόνο θετικό πρόσημο. Τα σύγχρονα συστήματα ραφιού, τα συστήματα AS/RS (automated storage & retrieval systems) έχουν αυξανόμενη ζήτηση για διαχείριση παλέτας, ενώ συστήματα όπως ACR (autonomous case handling robots), AMRs (Collaborative robots) και ποικίλα συστήματα G2P (Goods to Person) παρουσιάζουν ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση για τη διαχείριση κιβωτίου ποικίλων διαστάσεων εμπορεύματος ειδικά στο χώρο του φαρμάκου, του retail, του τρόφιμου του ρούχου (e-commerce) κ.α.
- Για ποιους λόγους μια επιχείρηση να επιλέξει να αυτοματοποιήσει την αποθήκη της;
Το ολοένα αυξανόμενο κόστος κατασκευής η ενοικίασης ενός αποθηκευτικού χώρου οδηγεί στην ανάγκη για διαχείριση μεγαλύτερης ποσότητας εμπορευμάτων στον ίδιο η και σε μικρότερο χώρο κάτι που επιτυγχάνεται μόνο μέσω αυτόματων συστημάτων πυκνής αποθήκευσης.
Η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού σε σταθερή βάση για τις επίπονες εργασίες εντός της αποθήκης η απαιτούμενη παραγωγικότητα που με τη σειρά της απαιτεί ταχύτητα αποθήκευσης και διακίνησης εμπορευμάτων είναι μερικοί από τους λόγους που οδηγούν στον εκσυγχρονισμό των Logistics.
Η αυτοματοποίηση και χρήση ρομποτικών συστημάτων ελαχιστοποιεί τα λάθη στις παραδόσεις, μειώνει την καταστροφή εμπορεύματος, εγγυάται την ασφάλεια του προσωπικού, και δημιουργεί ευελιξία σε αυξομειώσεις ζήτησης και παραγωγής.