
Με τις διακρίσεις των ΑΒ Βασιλόπουλος ως Retailer της Χρονιάς και του Αριστοτέλη Παντελιάδη της Metro ως Retail Manager της Χρονιάς, κορυφώθηκε η Τελετή Απονομής της 14ης διοργάνωσης των RetailBusiness Awards, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου, στο Metropolitan Expo.
Με κεντρικό μήνυμα “Κeep Calm and Reward Retail!”, η φετινή διοργάνωση υπογράμμισε ότι ειδικά στις δύσκολες συνθήκες και τις μεγάλες προκλήσεις που βιώνουν τα τελευταία χρόνια η ελληνική αγορά και η οικονομία, οι αξίες, οι άριστοι και εκείνοι που βρίσκουν λύσεις και απαντήσεις στα προβλήματα πρέπει να αναγνωρίζονται και να επιβραβεύονται.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, Γιώργος Σταθάκης, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό, ενώ παρέδωσε και το βραβείο του Retailer της Χρονιάς, αλλά και περισσότερα από 800 στελέχη της αγοράς του Λιανεμπορίου, της Βιομηχανίας και της Επικοινωνίας, καθώς και εκπρόσωποι του πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου.
Να σημειωθεί ότι στα φετινά RetailBusiness Awards προστέθηκαν και τέσσερις νέες κατηγορίες, αυτές των Retail Franchisor, Social Media Retail Strategy, Retailer Mobile App και E-Commerce Mobile App.
Η Άννυ Βογιατζόγλου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Αγορών της Βογιατζόγλου Systems, Χορηγού της κατηγορίας Retail Store Super Market-Convenience, απονέμει το σχετικό βραβείο στον Κώστα Λαρδή, Area Sales Director της ΑΒ Βασιλόπουλος
Βαγγέλης Παπαλιός: Τα RetailBusiness Awards είναι η φωνή της αγοράς
Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του ο εκδότης και διευθυντής της Direction, Βαγγέλης Παπαλιός, περιέγραψε τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που βίωσε η αγορά και η χώρα το 2015, σημείωσε όμως ότι «μέσα σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον που βιώνουμε όλοι μας υπάρχουν και κάποιες ενδείξεις που μας επιτρέπουν μια συγκρατημένη αισιοδοξία». Όπως υπογράμμισε, «αυτό όμως που κυρίως μας κάνει αισιόδοξους είναι πως και σε αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που βιώνει η ελληνική αγορά, το Λιανεμπόριο και η Βιομηχανία κατόρθωσαν να επιδείξουν πολύ γρήγορα αντανακλαστικά. Οι επιχειρήσεις του χώρου προχώρησαν σε άμεσες και ταχύτατες κινήσεις και κατόρθωσαν να προσαρμοστούν με επιτυχία στα νέα αυτά δεδομένα. Επίσης, η κρίση και οι δυσκολίες της αποτέλεσαν τον καταλύτη για να προχωρήσουν και να ολοκληρωθούν πολύ σημαντικά deals την περασμένη χρονιά. Είχαμε συγχωνεύσεις, εξαγορές, συμπράξεις και συμμαχίες, που άλλαξαν το χάρτη της αγοράς και βοήθησαν να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας».
Σε αυτό το πλαίσιο τόνισε πως τα RetailBusiness Awards επιβράβευσαν για ακόμη μια χρονιά τις υγιείς δυνάμεις της αγοράς, υπογραμμίζοντας πως δεν ήταν, δεν είναι και ούτε πρόκειται ποτέ να γίνουν, «βιομηχανία παραγωγής βραβείων». «Αποτελούν τη φωνή της αγοράς που επιβραβεύει τους ανθρώπους της, που τιμά αυτούς που ξεχωρίζουν και αναδεικνύει τους Άριστους του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας», ανέφερε χαρακτηριστικά.