Η εταιρια ανέλαβε τη μελέτη και τη κατασκευή του συγκεκριμένου φαρμακείου η οποία χαρακτηρίστηκε από ποικίλες προτάσεις και έξυπνες ιδέες, που εξασφάλισαν την υψηλή αισθητική και την πλήρη εργονομία του επαγγελματικού αυτού χώρου.
Στόχος της Βογιατζόγλου Systems ήταν το περιβάλλον του φαρμακείου να ενταχθεί στην οικολογική ευαισθησία του εμπορικού πάρκου. Με γνώμονα το στόχο αυτό η αρχιτεκτονική μελέτη καταργεί ουσιαστικά το όριο μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού χώρου (εμπορικό πάρκο και φαρμακείο αντίστοιχα), εισάγοντας υλικά (άμμος θαλάσσης, χαλίκια, βότσαλα κ.λ.π.), υφές, συναισθήματα και εμπειρίες από τον εξωτερικό χώρο στον εσωτερικό.
Για τη βέλτιστη προώθηση των προϊόντων, ο εμπορικός χώρος του φαρμακείου διαχωρίστηκε σε τρεις ζώνες βασισμένες στις τρεις μεγάλες προϊοντικές κατηγορίες. Με την προσεχτική επιλογή των συστημάτων επίπλωσης ανά κατηγορία προϊόντων, η ομάδα της Βογιατζόγλου Systems κατάφερε να διατηρήσει την ενιαία αρχιτεκτονική γλώσσα του φαρμακείου, απαντώντας ταυτόχρονα αποτελεσματικά στις προκλήσεις για εφαρμογή των σύγχρονων κανόνων κατασκευής του εμπορικού
πάρκου.
Ο χώρος υποδέχεται τον επισκέπτη - πελάτη σε ένα «χαλί» από φυσικά υλικά, ενώ ο φωτισμός παραπέμπει σε μια πιο «σπιτική» ατμόσφαιρα απ’ ότι ενός εμπορικού χώρου. Το υγρό στοιχείο, κομμάτι των φυσικών υλικών και του γενικού concept δεσπόζει στο χώρο μέσω ενός τεχνητού «καταρράκτη», οριοθετώντας μια προϊοντική σειρά με βάση το νερό, ενώ οι συνδυασμοί των χρωμάτων (καφέ - μαύρο - λευκό - γκρι) εξασφαλίζουν την ολοκλήρωση του concept, δημιουργώντας την αίσθηση του φυσικού περιβάλλοντος.