
Είναι ευρέως γνωστό πως οι μεγαλύτερες αλυσίδων καταστημάτων και σουπερ μάρκετ δαπανούν εκατομμύρια ευρώ σε έρευνες για τη συμπεριφορά καταναλωτών. Οτιδήποτε εφαρμόζουν στα καταστήματά τους, δεν είναι τυχαίο. Από την τοποθέτηση και σήμανση ενός προϊόντος έως και την κατεύθυνση που περπατάτε μέσα στο κατάστημα, είναι όλα προγραμματισμένα ώστε να επιθυμείτε να αγοράσετε περισσότερα.
Αντίστοιχες εμπορικές τακτικές μπορείτε να εφαρμόσετε κάλλιστα και στο κατάστημά σας, ώστε να παρέχετε στον καταναλωτή μια ωραία αγοραστική εμπειρία και να τον παροτρύνετε μελλοντικά να αγοράσει ξανά από εσάς.
Η Βογιατζόγλου Systems συγκέντρωσε για εσάς μερικές εμπορικές συμβουλές που έχουν κατατεθεί από κορυφαίους marketers του εξωτερικού.
1. Κάντε τη βιτρίνα σας να «λάμψει»
Βεβαίως και είστε πιεσμένοι από το έντονο καθημερινό σας πρόγραμμα με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, όμως μια «ζωηρή» βιτρίνα έχει μεγάλη εμπορική σημασία!Όπως λέγεται πως τα μάτια είναι ο καθρέπτης τη ψυχής, το ίδιο ισχύει και τη βιτρίνα ενός καταστήματος, η βιτρίνα «είναι τα μάτια του». Κάθε βιτρίνα πρέπει να απεικονίζει κάτι δυνατό!
2. Δημιουργήστε μια δυνατή πρώτη εντύπωση
– Τραβήξτε τα βλέμματα των πελατών σας με έξυπνη και εντυπωσιακή σήμανση.– Χρησιμοποιήστε ένα βασικό θεματικό χρώμα για το κατάστημά σας ώστε να το επικοινωνήσετε στους καταναλωτές σας.
– Επιτρέψτε στους πελάτες σας να Δουν το κατάστημά σας. Στα σύγχρονα καταστήματα εφαρμόζεται η τακτική να μπορεί να δει κάποιος ένα κατάστημα από τη μια άκρη στην άλλη και να περιηγηθεί.